Notikumu kalendārs

    Aprīlis    

Jaunumi

NVD: Pacientiem arī ārpus Rīgas būs iespēja ar savu auto doties nodot valsts apmaksātas COVID – 19 analīzes

20.03.2020, 09:59

 

Nacionālais veselības dienests (NVD) informē, ka no šodienas, 19.marta, pacientiem valsts apmaksātu COVID – 19 analīžu veikšanai pēc iepriekšēja pieraksta ir iespēja  ar savu automašīnu doties uz konkrētiem analīžu punktiem arī ārpus Rīgas – Daugavpilī, Liepājā, Valmierā.

 

 

Valsts apmaksātas analīzes šajos punktos tiek nodrošinātas cilvēkiem, kuriem pēc atgriešanās no ārzemēm 14 dienu laikā parādās saslimšanas simptomi (paaugstināta temperatūra, klepus, rīkles iekaisums vai elpas trūkums), kā arī Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) epidemiologu noteiktajām kontaktpersonām, kuras atrodas karantīnā un kurām 14 dienu laikā ir parādījušies saslimšanas simptomi.

 

Svarīgi - uz šiem analīžu nodošanas punktiem drīkst ierasties tikai ar savu automašīnu, iepriekš piezvanot un pierakstoties pa tālruni 8303. Ar kājām, sabiedrisko transportu vai taksometru ierasties aizliegts!

 

Lai pieteiktos valsts apmaksātu analīžu veikšanai šajos reģionālajos punktos, pacientiem vieglu simptomu gadījumos (paaugstināta temperatūra, klepus, rīkles iekaisums) jāzvana pa tālruni 8303. Tālruņa darba laiks ir katru dienu plkst. 9:00-18:00. Tā darbību nodrošina Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests (NMPD). Tālruņa operatori reģistrēs pacientus un nodos informāciju SIA “Centrālajai laboratorijai”, kas sazināsies ar pacientiem un informēs par analīžu veikšanas vietu un laiku.

 

Pie pacientiem, kuriem nebūs iespējams ierasties ar savu automašīnu analīžu nodošanas punktā, ieradīsies Centrālās laboratorijas speciālisti, kas analīzes paņems dzīvesvietā. Šobrīd, ņemot vērā lielo pieprasījumu skaitu un, kamēr notiek analīžu nodošanas punktu izveide citās Latvijas teritorijās, iedzīvotājiem laboratorijas speciālistus var nākties gaidīt no 2-3 dienām. Atgādinām, ka šajā laikā, jāievēro drošības pasākumi un jāvēro savs veselības stāvoklis. Ja veselības stāvoklis strauji pasliktinās, tad jāzvana uz NMPD ārkārtas tālruni 113. Uz 113 jāzvana arī tajos gadījumos, kad slimības simptomi ir smagi (ļoti augsta temperatūra, elpas trūkums). Šādās situācijās pie pacienta dosies NMPD brigāde, lai paņemtu analīzes vai nogādātu pacientu slimnīcā.  

 

Analīžu nodošanas vietas:

Daugavpils, Stadiona iela 1, Daugavpils olimpiskajā centrs, Sporta medicīnas centra telpās. Darba laiks katru dienu no plkst. 9:00 – 19:00;

 

Valmiera, Čempionu iela 3, BMX trase, pie Vidzemes olimpiskā centra, darba laiks katru dienu no plkst. 9:00 – 19:00;

 

Liepāja, Zvejnieku Aleja 2/4, Stadions „Olimpija”, ieeja no Roņu ielas puses, darba laiks katru dienu no 9:00 – 19:00.

 

Informāciju sagatavoja:
Sintija Gulbe
Nacionālā veselības dienesta
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja
Tālr.: 67045007; 28383970

Lasīt vairāk...

Par Uzņēmumu reģistra klātienes pakalpojumu izmaiņām reģionālajās nodaļās

20.03.2020, 09:16

 

Uzņēmumu reģistrs no šī gada 13. marta līdz 14. aprīlim visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ.

 

Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 13. marta līdz 14. aprīlim, Uzņēmumu reģistrs nesniegs klātienes pakalpojumus reģionālajās nodaļās Rīgā, Ventspilī, Liepājā, Bauskā, Valmierā, Jēkabpilī, Rēzeknē, Daugavpilī.

 

Aicinām Uzņēmumu reģistra pakalpojumus saņemt attālināti – elektroniski vai pa pastu. Par iespējām plašāk aicinām lasīt Uzņēmumu reģistra mājas lapā www.ur.gov.lv, jautājumu gadījumā zvanīt pa informatīvo tālruni 67 031 703.

 

Par aktuālo informāciju par Uzņēmumu reģistra pakalpojumu pieejamību informēsim Uzņēmumu reģistra tīmekļvietnē www.ur.gov.lv un sociālajos tīklos Facebook https://www.facebook.com/uznemumureg/ un Twitter https://twitter.com/uznemumureg  

Lasīt vairāk...

Kā atpazīt viltus ziņas

19.03.2020, 10:22

Atgādinām par 5 vienkāršiem punktiem, kā atpazīt viltus ziņu no patiesas informācijas! COVID-19 kontekstā tas jo īpaši būtiski.

Lasīt vairāk...

Saņem pakalpojumus attālināti

19.03.2020, 10:15

Turpmāk COVID-19 analīžu veikšanai pacientiem ar viegliem saslimšanas simptomiem jāzvana uz jaunizveidotu NMPD tālruni 8303

19.03.2020, 10:07

 

No 18. marta ir ieviests jauns tālruņa numurs – 8303, uz kuru turpmāk varēs zvanīt pacienti, lai pieteiktos valsts apmaksātu COVID-19 analīžu veikšanai. Uz šo tālruni jāzvana tiem cilvēkiem, kuri ir atgriezušies no ārzemēm un kuriem 14 dienu laikā pēc atgriešanās ir parādījušies viegli saslimšanas simptomi (paaugstināta temperatūra, klepus, rīkles iekaisums), kā arī Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) epidemiologu noteiktajām kontaktpersonām, kuras atrodas karantīnā un kurām 14 dienu laikā ir parādījušies saslimšanas simptomi. Tāpat kā līdz šim, uz ārkārtas tālruni 113 jāzvana tajos gadījumos, kad slimības simptomi ir smagi (ļoti augsta temperatūra, elpas trūkums).

 

Tālruņa darbību nodrošinās Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests (NMPD). Atsevišķs tālruņa numurs ieviests, lai nenoslogotu NMPD ārkārtas tālruni 113 un novērstu risku, ka to nevar sazvanīt cilvēki dzīvībai kritiskās situācijās. Tiem pacientiem, kas jau iepriekš ir reģistrēti, zvanot uz 113, nav atkārtoti jāzvana uz jauno tālruņa numuru, jo viņiem katram atzvanīs individuāli un informēs par analīžu nodošanas laiku. 

 

Zvanus par laboratorisko izmeklējumu veikšanu uz jauno tālruņa numuru 8303 pieņems katru dienu no pulksten 9.00 līdz 18.00. Svarīgi zināt – medicīniskas konsultācijas vai uzziņas par COVID-19 pa šo tālruni nesniegs, tas tikai reģistrēs pieteikumus uz analīzēm. Analīžu veikšana notiek rindas kārtībā, gaidīšanas laiks var būt diennakts vai nedaudz ilgāk. Zvana brīdī pacientu informēs par analīžu veikšanas vietu un laiku. Aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem, jo var būt situācijas, kad liela zvanu skaita dēļ savienojums ar 8303 nenotiek uzreiz, un ir jāuzgaida.

 

Atgādinām, ka valsts apmaksātas analīzes veic arī E. Gulbja laboratorijā (Rīgā, Brīvības gatvē 366), iepriekš piesakoties pa tālruņa numuru 67801112.

 

 

Plašāka informācija par COVID-19, tostarp arī padomi par karantīnu, pašizolēšanos un rīcību, kas pasargā no saslimšanas, pieejama Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) mājaslapā www.spkc.gov.lv. Tāpat jautājumu gadījumā iedzīvotāji var zvanīt uz SPKC informatīvo tālruni 67387661. Uzziņas, individuālas konsultācijas SPKC informatīvā tālruņa darbinieki sniedz darba dienās plkst. 8:30 - 21.00, bet brīvdienās plkst. 8:30 - 17.00.

 

No rītdienas, 19.marta, būs mainīts arī Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa 66016001 darba laiks.  Turpmāk tas strādās visu diennakti. Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa mediķi iedzīvotājus telefoniski konsultē akūtu saslimšanu un traumu gadījumos, kā arī hronisku slimību saasinājuma brīžos. Šis ir medicīnisko konsultāciju tālrunis – informāciju par COVID-19 analīzēm vai citām uzziņām par COVID-19 ģimenes ārstu tālruņa mediķi nesniegs.

 

NMPD uzver, ka dienesta uzdevums ir sniegt palīdzību situācijās, kad cilvēka dzīvība ir apdraudēta un izšķirošas ir minūtes. Tāpēc uz ārkārtas tālruni 113 jāzvana, ja cilvēks ir bezsamaņā, ja ir dzīvībai bīstama asiņošana, gūta smaga trauma (ceļu satiksmes negadījums, elektrotrauma, ugunsgrēks, u.c.), ir pēkšņas sāpes krūtīs, kas var liecināt par infarktu, ir vienas puses pēkšņs vājums, kas var liecināt par insultu, vai jebkurā citā situācijā, kad ir apdraudēta dzīvība un palīdzību nepieciešams sniegt nekavējoties un neatliekami. Aicinām neizmantot ārkārtas NMPD ārkārtas tālruni 113, lai saņemtu uzziņas vai ieteikumus par COVID-19!  Būsim atbildīgi par tiem cilvēkiem, kuru dzīvība ir briesmās un tā jāglābj nekavējoties!

 

 

Informāciju sagatavoja:

Ilze Bukša

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta

Komunikācijas nodaļas vadītāja

67337008, 29411499, prese@nmpd.gov.lv

Twitter: @NMPdienests

www.nmpd.gov.lv  

Lasīt vairāk...

IEDZĪVOTĀJU IEVĒRĪBAI!

17.03.2020, 16:31

 

Līdz ar drošības pasākumiem Riebiņu novada domes kase uz nenoteiktu laiku nepieņem skaidras naudas maksājumus.

 

Nekustamā īpašuma nodokļa, rēķinu un citus maksājumu veikšanai lūgums izmantot bezskaidras naudas norēķinus.

 

Maksājumus iespējams veikt uz šādiem Riebiņu novada  domes kontiem:

 

   AS SEB banka,  konts LV12UNLA0050005638857

   AS SWEDBANK, konts LV36HABA0551044220117

 

Speciālistu kontakttālruņi:

 

NĪ nodokļa jautājumi: A.Tumašova 65392655

Kase: 26779405 I.Kodore

 

Paldies par sapratni, cienīsim viens otru!

Lasīt vairāk...

Izmanto attālinātos pakalpojumus!

18.03.2020, 12:49

Saziņu ar klientiem un sadarbības partneriem Nodarbinātības valsts aģentūra nodrošinās tikai attālināti

18.03.2020, 11:05

 

Līdz 14. aprīlim saziņu ar klientiem un sadarbības partneriem Nodarbinātības valsts aģentūra nodrošinās tikai attālināti. Iesniegumi par bezdarbnieka vai darba meklētāja statusa piešķiršanu tiek pieņemti tikai neklātienē.

 

Klientu klātienes NVA apmeklējuma datumu pārcelšanas grafiks 

       

 

 

 

Iepriekš ieplānotais apmeklējuma datums

Pārceltais apmeklējuma datums, kurā jāierodas klātienē  NVA

16.03.2020

15.05.2020

17.03.2020

18.05.2020

18.03.2020

19.05.2020

19.03.2020

20.05.2020

20.03.2020

21.05.2020

23.03.2020

22.05.2020

24.03.2020

25.05.2020

25.03.2020

26.05.2020

26.03.2020

27.05.2020

27.03.2020

28.05.2020

30.03.2020

29.05.2020

31.03.2020

01.06.2020

01.04.2020

02.06.2020

02.04.2020

03.06.2020

03.04.2020

04.06.2020

06.04.2020

05.06.2020

07.04.2020

08.06.2020.

08.04.2020

09.06.2020

09.04.2020

10.06.2020

14.04.2020

11.06.2020

 

 

 

 
 

Bezmaksas informatīvais tālrunis 80200206

 

 

Lasīt vairāk...

Pagarināts konkursa darbu iesniegšanas termiņš

20.05.2020, 12:17

PAZIŅOJUMS!

16.03.2020, 13:03

 

UZMANĪBU!!!

Sociālās aprūpes centra “Rušona” un sociālās dzīvojamās mājas “Rudenāji” apmeklētājiem!

Sakarā ar koronavīrusa COVID-19 izplatību un epidemioloģiskās drošības uzturēšanu no šī gada 13. marta ir ieviesta

K A R A N T Ī N A

Apmeklētājiem ieeja aizliegta

Paldies par sapratni!

Administrācija

Lasīt vairāk...

Kā saņemt LAD klientu apkalpošanas pakalpojumus attālināti

18.03.2020, 10:42

 

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Lauku atbalsta dienests atgādina, ka līdz šā gada 14.aprīlim ir pārtraucis klientu apkalpošanu klātienē.

 

Lai pakalpojumus padarītu pieejamākus, dienests paplašinājis iespējas: klientu reģistrācijas veidlapas vai veidlapas par izmaiņām klientu datos var iesniegt portālā www.latvija.lv, autentificējoties ar interneta bankas pieejām. Līdz šim Klientu reģistrācijas/Izmaiņas klientu datos veidlapas šādi iesniegt nevarēja.

 

Konsultācijas par neskaidrajiem jautājumiem klienti var saņemt attālināti. To var darīt, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 vai rakstot uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

 

Aizpildītas klientu reģistrācijas veidlapas klients var iesniegt arī parakstītas ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

 

Dienests ir atcēlis visus ieplānotos publiskos pasākumus – seminārus, konsultācijas un konferences.

 

Pateicamies mūsu klientiem par sapratni!

Lasīt vairāk...

Ģimenes ārsti arī akūtajās stundās pacientus pieņems pēc iepriekšēja pieraksta

18.03.2020, 10:39

 

Nacionālais veselības dienests (NVD) informē, ka, lai ierobežotu COVID-19 izplatību, mazinot pacientu savstarpējo kontaktu iespējas, turpmāk ģimenes ārstu praksēs pacienti tiks apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta arī akūtajās stundās. 

 

NVD aicina iedzīvotājus nedoties pie ģimenes ārsta bez iepriekšējas pieteikšanās. Ģimenes ārsts zvana laikā, noskaidrojot pacienta sūdzības un veselības stāvokli, izvērtēs vai nepieciešams prakses apmeklējums klātienē. Ja ārsts pieņems lēmumu, ka pacientam ir nepieciešams ierasties klātienē, tad veiks pierakstu uz konkrētu apmeklējuma laiku, kas pacientam ir jāievēro.

 

Tāpat, ņemot vērā, ārkārtējo situāciju, ģimenes ārsti ir tiesīgi pārcelt  plānotās pacientu profilaktiskās pārbaudes uz vēlāku laiku.

 

NVD atgādina ir svarīgi, lai ikvienam iedzīvotājam būtu pieejams un zināms savs ģimenes ārsts, lai nepieciešamības gadījumā saņemtu konsultācijas un norādes saistībā ar savu veselības stāvokli.

 

Informāciju par pieejamajām ģimenes ārstu praksēm atbilstoši savai dzīves vietai vai pie kāda ģimenes ārsta persona ir reģistrēta var noskaidrot:

•           apmeklējot NVD mājas lapu www.vmnvd.gov.lv sadaļā Veselības aprūpes pakalpojumi  Ģimenes ārsti atbilstoši teritorijām;

•           E-veselības portālā www.eveseliba.gov.lv, autorizējoties sadaļā "Iedzīvotājs" ar kādu no drošas piekļuves līdzekļiem: internetbankas piekļuves datiem, elektronisko parakstu vai personas apliecību (eID);

•           zvanot uz Nacionālā veselības dienesta bezmaksas informatīvo tālruni 8000 1234. Darba laiks - no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst.  8.30 - 17.00, bet piektdienās no plkst. 8.30 - 15.00. Pirmssvētku dienās: no plkst. 8.30 - 16.00.

 

NVD aicina iedzīvotājus rīkoties atbildīgi, ievērojot veselības nozares speciālistu un Slimības un profilakses centra norādījumus.

 

 

Informāciju sagatavoja:
Sintija Gulbe
Nacionālā veselības dienesta
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja
Tālr.: 67045007; 28383970

Lasīt vairāk...

Ārkārtas situācijas dēļ LAD izvērtēs izmaiņas projektu īstenošanā

18.03.2020, 10:36

 

Ņemot vērā ārkārtas situāciju saistībā ar COVID-19, Lauku atbalsta dienests izvērtēs projektu īstenošanas termiņu pagarināšanu, kā arī nepiemēros sankcijas par saistību neizpildi.

 

Ja dienesta klienti, izvērtējot situāciju, secina, ka nebūs iespējams sasniegt izvirzītos mērķus, veikt nepieciešamās iegādes vai īstenot citas aktivitātes, aicinām par to informēt dienestu, rakstot iesniegumu ar pamatojumu par radušos situāciju.

 

Katru gadījumu dienests izskatīs un izvērtēs individuāli, lai rastu labāko risinājumu mūsu klientiem.

Lasīt vairāk...

KAC pakalpojumus sniegs attālināti

18.03.2020, 10:37

 

RIEBIŅU KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS

 

LĪDZ 2020. GADA 14. APRĪLIM PAKALPOJUMUS SNIEDZ ATTĀLINĀTI

 

Lūdzu izmantojiet e-pakalpojumus valsts pārvaldes portālā Latvija.lv

 

RIEBIŅU KAC TELEFONISKU KONSULTĀCIJU VAR SAŅEMT PA TĀLRUNI:  66954837

 

VAI RAKSTOT: riebini@pakalpojumucentrs.lv

Lasīt vairāk...

Līdz ārkārtas situācijas atcelšanai 253 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās klientus apkalpos pēc pieprasījuma

18.03.2020, 10:34

 

Ņemot vērā ārkārtas stāvokli un nepieciešamos pasākumus koronavīrusa Covid-19 izplatības ierobežošanai, kā arī ņemot vērā faktu, ka daudzviet pārtraukta to iestāžu darbība, kuru telpās tiek nodrošināti pasta pakalpojumi, no 2020.gada 18.marta tiek pārtraukta klātienes pakalpojumu sniegšana 253 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās lauku teritorijās visā Latvijā. Līdz ārkārtas situācijas beigām iedzīvotāji pasta pakalpojumus šajās teritorijās var saņemt pēc pieprasījuma savā dzīvesvietā, nepieciešamo pakalpojumu iepriekš piesakot pa tālruni. 
 
 
Atšķirībā no pilna spektra tradicionālajām pasta nodaļām, lielākā daļa pasta pakalpojumu sniegšanas vietu lauku teritorijās atrodas vietējām pašvaldībām piederošu ēku telpās, kas līdz ar izsludināto ārkārtas stāvokli slēgtas apmeklētājiem, tāpēc, īstenojot drošības pasākumus, Latvijas Pasts no 2020.gada 18.marta līdz turpmākajiem lēmumiem pārtrauc klātienes pasta pakalpojumu sniegšanu visās 253 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās lauku teritorijās. Pasta pakalpojumu sniegšanas vietās pasta pakalpojumi ierastajā režīmā to zemā pieprasījuma dēļ tika sniegti stundu dienā. 
 
 
Minētajā laika periodā vietējie iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt pēc pieprasījuma, un tos klienta dzīvesvietā sniegs teritoriju apkalpojošais pastnieks vai arī klienti aicināti apmeklēt tuvāko pasta nodaļu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošinās visus tos pasta pakalpojumus, kas bija pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā:  pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, sūtījumu piegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā u.c.
 
 
Ar pastnieka starpniecību iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo pakalpojumu iespējams pieteikt, zvanot Latvijas Pasta Klientu centram pa tālruni 67008001, 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv. Piesakot skaidras naudas piegādi dzīvesvietā līdz 2020.gada 27.martam, noteikta pazemināta šī pakalpojuma cena – 4,88 eiro. Minētajā periodā Latvijas Pasts monitorēs pakalpojuma pieprasījumu un apzinās savus resursus šā pakalpojuma turpmākai nodrošināšanai atkarībā no pieprasījuma.
 
 
Pārējos pastnieka pakalpojumus savā dzīvesvietā iedzīvotāji varēs pieteikt, zvanot uz noteiktiem tālruņa numuriem. Precīzs saraksts ar pasta pakalpojumu sniegšanas vietām, kas turpmāk apkalpos klientus pēc pieprasījuma, un tālruņu numuriem pasta pakalpojumu pieteikšanai klienta dzīvesvietā katrā teritorijā pieejams te
 
 
Katras uz laiku slēgtās pasta pakalpojumu sniegšanas vietas adresē tiks izvietots paziņojums par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām no 2020.gada 18.marta.  
 
 
Ja tiks noteikti papildu ierobežojumi, Latvijas Pasts nekavējoties informēs par turpmākajām darbībām.
Lasīt vairāk...

Tiks samazināts reģionālo maršrutu un reisu skairs

17.03.2020, 16:44

Lielā Talka tiek pārcelta uz 16. maiju

17.03.2020, 15:58

 

Latvijā noteiktais ārkārtas stāvoklis ir satraucis visus mūsu valsts iedzīvotājus. Tāpēc Lielās Talkas organizatori, rūpējoties par Latvijas iedzīvotāju veselību, pieņēma lēmumu pārcelt talku no šā gada 25. aprīļa uz 16. maiju un piedāvā jaunu iespēju – organizēt savas individuālās SOLO talkas.

 

Vita Jaunzeme, Lielās Talkas vadītāja: “Lielā Talka vienmēr ir bijis brīdis, kad cilvēki pulcējas un sanāk kopā radu, darba kolēģu, skolas un studiju biedru vai vienkārši kaimiņu lokā, tāpēc ņemot vērā neviennozīmīgo situāciju, esam nolēmuši pārcelt talkas norises laiku. Tomēr es vēlētos rosināt cilvēkus neieslēgties savās mājās, bet gan vairāk laika pavadīt svaigā gaisā, ko iesaka arī ārsti. Tāpēc tiem, kuri vēlas talkot jau līdz un pēc 16. maija Lielās Talkas, izmantot šo pavasara laiku apkārtnes sakopšanai, mēs piedāvājam un aicinām rīkot savas individuālās SOLO TALKAS, kurās piedalītos ierobežots cilvēku skaits. Taču tikpat labi, talkot var arī vienkārši dodoties pastaigā pa mežu un nepaejot garām zemē nomestiem gružiem, tos izmetot atkritumu tvertnē. Jo katrs Latvijas kvadrātmetrs ir mūsu zeme, mūsu sēta. Uzturēsim to tīru, zaļu un skaistu!”

 

Tiem, kuri izvēlēsies doties SOLO TALKĀS, iesakām būt uzmanīgiem un ievērot visas piesardzības un higiēnas prasības, tomēr, nepārspīlējot un nezaudējot veselo saprātu, uzturot možu garu un labvēlīgu attieksmi pret visiem apkārtējiem.

 

SOLO TALKU vietas, līdzīgi kā pārējās talkošanas vietas, aicinām atzīmēt arī interaktīvajā kartē, kuru atradīsiet Talkas mājas lapā: www.talkas.lv. Šī karte var kalpot arī par uzskates līdzekli, kurā cilvēki redzēs citu solo talkotāju aktivitātes, tādēļ, sniedzot iespēju savu SOLO TALKU rīkot drošā attālumā vai citā dienā. Visi solo talcinieki ir aicināti ar savām aktivitātēm dalīties sociālajos tīklos, izmantojot mirkļbirkas: #solotalka #esmuvesels #parveselulatviju. Talkas organizatori sekos līdzi solo talcinieku aktivitātēm un sniegs padomus drošai talkošanai.  

 

Savukārt visiem pārējiem, kuri plānotu pievienoties kopīgajai talkas dienai 16. maijā, šogad tiks sniegta jauna iespēja, kā pieteikt savu talku.

 

Talkas vietu kartē, sākot ar šo gadu, ikviens talkotājs un talkas organizators varēs atzīmēt un pieteikt divu veidu talkas – uzkopšanas un labiekārtošanas.

 

Ar ko atšķiras šīs talkas: labiekārtošanas talkas var pieteikt ikviens talkotājs, neatkarīgi, vai talkošanas notiek privātajā vai publiskajā sektorā. Tās var būt ģimeņu talkas, organizāciju, uzņēmumu vai citas talkas, kuras tiek organizētas uz privātas zemes un kurām nav vajadzīgs saskaņojums ar pašvaldību un kurās atkritumus, ja tādi ir radušies, aizved paši rīkotāji. Uzkopšanas talkas ir tās, kuras notiek publiskās teritorijās un kurām ir nepieciešams pašvaldības saskaņojums, lai saņemtu bezmaksas maisus un kurās tiek nodrošināta savākto atkritumu izvešana.

 

Līdz ar labiekārtošanas vai uzkopšanas talkas vietas atzīmēšanu kartē cilvēks saņems pieeju savam talkas profilam, kas ļaus dalīties ar informāciju par konkrēto talkošanas vietu sociālajos tīklos, kā arī aicināt pievienoties notikumam arī citus talkotājus un sazināties ar viņiem.

 

Aicinām kā katru gadu sūtīt aprakstītu informāciju ar foto un video no talku norises vietām, lai varam dalīties un izplatīt šo informāciju ar talkas sociālo kontu palīdzību gan Latvijā, gan ārpus tās.

 

Savukārt tos, kuriem noteikta karantīna vai kuri vienkārši vēlas pārlaist šo laiku drošībā savās mājās, aicinām piedalīties Ideju Talkā. Tā, Lielās Talkas ietvaros, notiek jau otro gadu, un cilvēki ir aicināti dalīties ar savām idejām, kā padarīt Latviju un pasauli zaļāku, ilgtspējīgāku, drošāku un skaistāku, un to, kā risināt samilzušās vides problēmas ilgtermiņā. Savas idejas sūtiet uz e-pastu: talkas@talkas.lv vai aizpildiet elektronisko anketu mājas lapā www.talkas.lv  zem Ideju Talkas sadaļas.

 

Esiet veseli, uzturiet možu garu, rūpējaties par sevi un saviem tuvākajiem, kā arī rīkojaties atbildīgi pret līdzcilvēkiem.

 

Tiekamies Lielajā Talkā šī gada 16. maijā!

Lasīt vairāk...

Nekursēs autobuss

17.03.2020, 10:22

 

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju Covid-19 vīruiša izplatības ierobežošanai, Riebiņu novada dome informē, ka 23. martā un 6. aprīlī nekursēs autobuss maršrutā Stabulnieki – Dravnieki – Sīļukalns – Galēni – Meža Trūpi – Preiļi. Par jebkurām izmaiņām vai papildus informāciju iepriekšminētā maršruta kustības grafikā iedzīvotājus aicinām pārliecināties pašvaldības vietnē www.riebini.lv vai pagastu teritoriālajās pārvaldēs.

 

Riebiņu novada dome

Lasīt vairāk...

36-54 no 1795 jaunumiem

1 2 3 4

...

100